Om jag var en superkvinna skulle jag inte bli förkyld!





Nikon D5000-Nikkor 18-55mm

Har lyckats locka till mig ytterligare en förkylning! Har tappat räkningen nu men det skulle inte förvåna mig om detta är min 10:onde omgång denna vintern, är så trött på det!
Hittade en liten påse i röran på mitt skrivbord och fann där 3 lite lagom bortglömda små chokladhjärtan som jag fick på alla hjärtans dag. Där i låg också det mest goddoftande ljuset.
Så nu hoppas jag att dem och en kopp te kan trolla bort förkylningen.

Kommentarer
Postat av: Emma | Sysslingarnas

SV Tack! Jag har stått med ansiktet mot fönstret och en gardin framför fönstret så att ljuset blev jämt! :)

2012-02-26 @ 19:10:48
URL: http://sysslingarnas.blogg.se/
Postat av: Bodil

Jag hoppas det gjorde nytta med te, choklad o doftljus. Sådant skulle jag oxå behöva :-)



Krya på dig

Kramar

2012-02-27 @ 08:38:22
Postat av: Sandra

hatar att vara förkyld! Men lite mysigt är det haha sitta hemma med ett varmt täcke över sig kanske kolla på någon film dricka varmt te och äta en toast. Perfect! Annars är det väldigt jobbigt

2012-02-29 @ 10:47:18
URL: http://sandrahaddad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0