9:ornas Avslutningsbal!

 

 



Nikon D5000
Tamron 70-300mm

Igår var det äntligen dags, Balen! Kan inte påstå att jag var jättetaggad innan på dagen, egentligen igen annan heller tror jag men kvällen blev ändå riktigt riktigt bra. Mycket skratt, dans och prat, perfekt!
Klänningen jag hade på mig kan ni se på bilderna ovan & även hur Lilly såg ut. Blev riktigt nöjd med klänningen, satt perfekt hela kvällen & frisyren satt också där den skulle! Kunde inte vatt bättre.

Idag blir det Bio och småshopping, ska se Pirates of the Caribbean 4 i 3D, har höga förväntningar på den så hoppas den är riktigt bra! Ska även inhandla Mors Dags present, glöm inte era mödrar imorgon!!

Kramar

Ps: kommer kanske lite fler bilder ikväll då jag har fått fler av Lilly!

Kommentarer
Postat av: AnnaBanana

Din klänning blev sååååå j*vla fin! :D

2011-05-28 @ 23:42:25
Postat av: Maja - FOTO - fotogeniquee

Åh vad roligt!

2011-05-29 @ 13:44:23
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/
Postat av: NRphotos

fina tjejor :D<3

2011-05-29 @ 15:54:56
URL: http://naemirosander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0