Finally...

..it´s FRIDAY!!
Älskar känslan när man går hem från skolan på fredagar, inga läxor som behöver göras, kan sova länge och göra vad man vill på dagarna. Ledsen för jag inte bloggat på några dagar men har varit läskigt mycket plugg faktiskt! men nu i helgen ska det bli ändring.
Kvällen spenderas väl vid TV:n eller datan och förhoppningsvis en riktigt bra film! Var längesen jag såg en överdrivet bra film så det är dags nu tycker jag haha;)
Lägger in några bilder från i Onsdags som jag fotade när jag var ute med syster, blev ganska nöjd faktiskt+vädret som gav riktigt vårkänslor!!
Mindre kul var det ju idag när man vaknade, vitt ÖVERALLT!!!! fast ändå kvittrade fåglarna på faktiskt haha!

Aja, snön är borta och nu ska jag leta efter en bra film!
Njut av bilderna här nere sålänge så hörs vi!

Kram






SysterYster!



Nikon D5000+tamron 70-300mm 4-5,6


Kommentarer
Postat av: Therese

Fin blogg! Underbara bilder :D

2011-03-18 @ 18:50:03
URL: http://Thereseenman.blogspot.com
Postat av: Bodil

Så kul det är att äntligen få se lite av alla dina fina foton här!!!!!



Kramar

2011-03-19 @ 17:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0