Det tråkigaste är att vänta...


Kan ni se hjärtat!? ;)

Sitter här med 40st (har faktiskt räknat dem)olika nagellack framför mig och kan inte bestämma vilket jag ska ta! Har ofta samma problem men älskar att fixa till mina naglar och göra lite fina mönster. Tycker verkligen inte alls om ofixade naglar med typ "trasigt" nagellack, oklippta och vassa. Och dessutom känner jag mig mycket fräschare när jag har fixade naglar;) Det tråkigaste med nagellack är att det tar så himla lång tid innan det har torkat in riktigt, vad ska man göra när man väntar liksom? Kanske har DU något bra Tips till mig!:)

Lilly åkte hem för ett tag sen och åter igen har vi haft en mysig dag med både det ena och det andra men ändå ingentign haha! Så brukar det vara nu för tiden men det är väldigt mysigt iallafall:) Idag hade vi tänkt fixa naglarna tillsammans men hon var tvungen att åka hem, men vi hann iallafall att ta bort nagellacket tillsammans haha! Bättre än inget;) Innan hade jag röda naglar och när jag tog bort det så "råkade" det bli ett hjärta av det på padsen! Gjorde det faktiskt inte med mening utan märkte det precis innan jag slängde den!
Självklart dokumenterade jag det, händer inte varje dag liskom;)

Nej, nu måste jag fixa klart naglarna och sen hoppas jag att jag kan övertala mamma om en sak! Tror inte hon är Jättepepp men man vet aldrig haha;)

Kram


Kommentarer
Postat av: MADDES

God förmiddag! Hur mår du idag tjejen?

2011-04-01 @ 10:56:07
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: My

Hehe cool bild ju! :)

2011-04-01 @ 16:33:47
URL: http://myvestlund.blogg.se/
Postat av: Emma

Eller hur! hihi ;)



Haha, jadu, man ska iallafall INTE ta på sig ett par converse-skor när man målat naglarna. Jag brukar sätta mig vid datorn och läsa bloggar medan de torkar ;D

2011-04-01 @ 17:03:40
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- klart jag kan se hjärtat!

2011-04-02 @ 01:24:02
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Bodil

Hahaha, sjung en sång ;)



Snygga bomullspads!



Kramar

2011-04-02 @ 11:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0