Årets första vårtecken!


Nikon D5000+Tamron 70-300 4-5,6

Igår hittade jag årets första vårtecken! (om man inte räknar med denvarma luften och solskenet) Riktigt härligt nu när allt blir lite med vårigt. Idag var det så varmt och soligt så på mattelektionen fick vi sitta ute och räkna, riktigt mysigt faktiskt. Åkte för första gången iväg med solglasögon också idag, våren är verkligen här!

Idag hade mamma Tupperwareparty så huset var fult med folk, själv fick jag underhålla barnen men fick bra hjälp av Lilly! Uatn dig hade jag inte köarat det;) kollade massa klipp på youtube, shit vad mycket roligt och fjolligt det finns där asså, helt galet!!
Hade muntligt nationellat i svenska idag i skolan, gick faktiskt bra men hela klassen inklusive läraren skrattade åt historierna vi lyssnade på!! Vissa grät till och med så mycket dem skrattade, riktigt roligt!!! ;)

Nu ska jag göra vid mig för sängen, blev ALLDELES för lite söm förra natten! hihi;)
Kram

Kommentarer
Postat av: H a i d i s -

SVAR: åh vad kul att du är med å tävlar! :D

2011-03-23 @ 16:08:02
URL: http://haidis.se
Postat av: Kajsa FOTOGALEN

härlig blogg! :D <3

2011-03-23 @ 16:11:27
URL: http://mydaysinpictures.blogg.se/
Postat av: Bodil

Så underbart med lite vårblommor!

Jag satt ute och solade idag på lunchen, för första gången i år...hääärligt. Kram // Bodil

2011-03-23 @ 22:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0