Home again!





Nikon D5000
Nikkor 18-55mm

Nu är jag hemma igen från Ungern. Har haft det superdupermegajättebra & längtar vill bara tillbaka! Även om det var lite av en studieresa har den varit grymt mysig, rolig och riktigt riktigt minnesvärd!! Vädret var det enda som kunde vatt lite lite bättre, lite mer sol hade in skadat faktiskt.
Tog inte så många bilder eftersom vi hade en fotograf med oss som skulle dokumentera allting. Men ovan är iallafall 2st :)
Hoppas allt är bra med Er och att ni har haft en lika bra ledighet som jag, även om jag tror den är svår att slå! ^^
Nu ska jag ut i solen HELA DAGEN förmodligen blir det lite fotande också!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Tilda - Smilinggirls!

va kul att resa! :D

2011-06-06 @ 19:15:06
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0