Vad jag handlat de senaste dagarna!


En Kokostvål och en Bodyspray (hallon) från Yves Rocher


Ett par bruna Gladiatorsandaler, hade bara vita innan så dessa är perfekta!


Några olika "Metallart", tänker sätta ihop dem som en liten "tavla", kan visa sen när det är klart för det är lite svårt att förklara.


3 Halsbandssatser, nitar till kläderna jag ska sy & och material till en drömfångare :)

Nikon D5000
Nikkor 18-55mm

Har blivit en hel del nya grejer faktiskt, både färdigt och inte färdigt, mest ofärdigt faktiskt. Ovan kan ni se en del av det på bild, fotade inte riktigt alla saker men det mesta är med iallafall! Köpte även 3 olika tyger som jag ska sy kläder av, när det är klart kan jag ju visa er ;)

Första soliga dagen idag på flera dagar så idag ska jag bara njuta av solen, kanske bada lite om det inte är för kallt i poolen & sen ska jag försöka göra halsbanden som jag köpt.

Hoppas ni får en bra dag! :)
Kram

Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

allt bra??:D



KRAM

2011-07-16 @ 13:43:55
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0