Green grass in the air





Nikon D5000+Nikkor 18-55mm
Antingen är jag fortfarande festivaltrött eller så börjar jag bli förkyld, nåt av det är det iallafall, hopps på festivaltrött faktiskt!
Kom hem vid halv 11 igår efter en dag med mycket folk, musik, godis och inte minst gång. Tänk vad mycket man går egentligen under en sån här dag. Lite galet! Vi gick först lite i stan och kollade i dem "vanliga" affärerna, fick med mig en del hem som jag tänkte visa er senare idag. Men det bästa köpet hittade jag på festivalen, kan ni gissa vad? Okej, ni kan få en ledtråd. Jag har skrivt att jag ville göra en själv innan i ett inlägg för några veckor sedan, fjädrar! haha, gissa på nu;)

Nu ska vi nog snart köra ner med min data, hoppas dem kan laga den!

Kommentarer
Postat av: Bodil

Vad vinner man om man gissar rätt? ;)



Gissar på Drömfångare....



Puss på dej!

Bodil

2011-07-30 @ 15:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0