A new hairstyle

     

Nikon D5000+Nikkor 18-55mm
Jag vet att "efter" bilden är väldigt väldigt brusig och ber om ursäkt för det, har fixat till det så gott det gick. Aja, hoppas ni överlever iallafall.
Igår klippte jag min systers hår, jag själv var trött på att hon inte hade nån direkt frisyr innan så jag erbjöd mig att fixa till det. Gjorde en ordentlig "riktig" snebena på henne, klippte upp det, tunnade ut det och gjorde det lite uppklippt. Hon blev nöjd, och jag blev nöjd!
Tycker faktiskt nästan det ser ut som en ny tjej haha ;)

Kommentarer
Postat av: Bodil

Jättefint!

Då kanske du tar över friseringen av familjen på 83:an nu ;)



Missade ju att kolla in henne ordentligt när ni var här (skyller på min dumma rygg).



Kramar

Bodil

2011-07-24 @ 18:38:01
Postat av: lajsettan

Galet bra gjort!! frisörlinjen nästa istället kanske? :D<3

2011-07-25 @ 00:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0