Home Sweet Home



Bild ur arkivet: Juli 2010
Nikon D5000+Nikkor 18-55mm
Hemma nu igen från campingen, fotade lite bilder som jag ska kolla igenom senare och kanske lägga upp här. Känner mig riktigt seg & trött, det är lite skillnad på min säng och en luftmadrass liksom....
Men men, har iallafall haft det riktigt mysigt, badat, solat och bara ta´t det lugnt.

Nu ska jag faktiskt klippa bort allt det slitna på  mitt hår, är SÅÅÅ himla trött på ökuvna toppar så nu ska ALLA bort! Vill ha långt hår och vill egentligen inte klippa det nu när det är iallafall hyfsat långt men det sägs ju att man ska klippa det ofta om man vill ha långt hår, eller...?

Kommentarer
Postat av: Tilda - Smilinggirls!

fin bild!

2011-08-06 @ 18:20:31
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0