Tulpaner







Nikon D5000
Nikkor 18-55mm
Macrolins +10 &+4 på bild 3

Favoritbilderna på tulpanerna kan ni se här ovan! blev faktiskt nöjd med dem och tyckte ljuset blev riktigt bra. Har inte lyckats med inomhus fotografering annars men denna gången blev det faktiskit bra :)
Gjorde en lista på allt som skulle göras idag när jag kom hem och nu har jag gjort 8/14 grejer! Trodde faktiskt inte jag skulle hinna så mycket. Brukar faktiskt göra listor när det är mycket jag vill göra för då är det lättare att se vad och när man kan göra det, ett bra tips faktiskt;)
Hade faktiskt tänkt lägga mig tidigt idag, innan 10 då. Är så himla trött och seg och det bästa som finns är när klockan ringer vid 06:00 och man faktiskt känner sig pigg! riktigt härlig känsla;)
Ha en fortsatt bra kväll!
Kram

Kommentarer
Postat av: AnnaBanana

Men så kommer jag o håller dig vaken ^^ xD

2011-04-11 @ 23:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0