Påsklov!


Nikon D5000
Tamron 70-300mm
Redigering: LouiseCarolin

Äntligen är lovet här! Startade lovet med lite städning faktiskt, mycket skönare att ha lov när det är städat och klart ju;) Ska jobba en del på lovet, fota i massor och annars bara ta det lugnt och äta godis hihi! Vad ska ni göra på ert lov?
Har inget att gör nu, riktigt segt........ låter väldigt tråkigt ju men har bestämt att jag ska göra alla läxor i helgen så jag slipper dem sen i veckan! Känner att den planen inte kommer fungera jättebra haha, men kan ju alltid hoppas;) Kanske ska ta tag i det redan nu, låter som en ganska bra idé! haha nu har jag ju nått att göra, skönt!
Ni får ha en superbra start på lovet!
Kram

Kommentarer
Postat av: Bodil

Kör hårt!

Gör av med läxor och städning fort, så att det verkligen känns som lov sedan. Jag tycker som du, det är rätt taktik.

Hoppas du får många dagars lov!!!

Kramar

2011-04-16 @ 07:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0