Insida/Utsida Är det samma sak?

Underbart väder idag, har faktiskt bränt mig i ansiktet haha!  Är lite röd på näsan. Slutade jobba vid 3 och sen dess har jag lånat en bok och börjat redigera och kolla igenom bilderna jag tog igår med Emmie, lägger upp några senare ikväll så kolla gärna in då :)
Kom att tänka på en sak idag, som rubriken lyder: Är insidan och utsidan egentligen samma sak på en människa? Egentligen så är det ju lite så, Utsidan blir ju vad man känner för på Insidan! Om jag känner för att t.ex. inte sminka mig, då blir ju Utsidan som Insidan! Eller? Och om Utsidan blir brun av solen så känner man sig lite finare och såklart brunare, jag gör det iallafall! Kanske bara är jag som svamlar men Utsidan speglas ju av Insidan och tvärtom.
Haha vad rörigt men tänkte det måste vara nån som håller med mig iallafall eller? ;)

Kram

Ps: Har
faktiskt skrivt hela 50 inlägg på bloggen nu! Detta blir det 51:ste :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0