Grön!



Nikon D5000
Tamron 70-300mm

Kom precis hem från barnvaktsjobbet eller vad man ska säga! Var tikgti roligt idag, mycket skratt & bus;) Fick även ett stort påskägg av dem FULLT med godis, riktigt riktigt snällt!! Hade först tänkt spara lite på det men kan inte hålla mig så ska nog öppna det och äta lite när jag ska kolla på Off the map. Just nu är det Grey´s Anatomy, också en riktigt bra serie, är helt beroende!!
Har ni någon serie som ni alltid har följt eller är beroende av? ;)

Nu ska jag fortsätta kolla på Grey´s
Kramar till er!

Kommentarer
Postat av: E A P H O TO [foto & vardag]

Tittar också på greys! Dock har jag missat en hel del, men det är ändå grymt bra! :D



SV: Testa dig fram lite! :D

2011-04-20 @ 21:51:05
URL: http://eaphoto.blogg.se/
Postat av: AnnaBanana

Finns inget bättre än grey's!! :D

2011-04-21 @ 05:07:37
Postat av: Amanda.

fin blogg du har :D

2011-04-21 @ 09:15:11
URL: http://amandaaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0