Ett steg närmare


Gjorde en lista
vad jag ska göra under lovet. Det blev faktiskt hela 15 punkter, kanske inte jättemånga men vissa tar ganska lång tid. Har redan gjort en av dem, Städat rummet! Så himla skönt när jag kan stryka en, ett steg närmare slutet på listan.
Ikväll kommer 3 små tjejer hit, kusinerna och en till. Det är min tur att laga mat idag och dem har beställt Taco, inget annat val än att laga det då tror jag;)
Aja, det är nog inga problem, Taco är ju alltid gott Eller hur!?
Nu ska jag ta tag i läxhögen, så jag kan stryka ännu fler saker på listan!
Hoppas ni har något roligare för er än vad jag har!
Kram

Kommentarer
Postat av: AnnaBanana

Bra idé med listan! Får nog göra det jag med ^^ <3

2011-04-16 @ 18:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0