Pizzan bakom mig men +30 grader framför mig!

Kom hem från mötet för en timme sen, ganska trevligt faktiskt. Fick packningslista, reseplanering och lite sånt och dessutom fick vi veta att det kommer vara +30grader där nere när vi åker dit, galet vad härligt det kommer bli!! ;)
Det blir första flygningen för mig om cirkus en vecka då, mycket att se fram emot!

Nae, har inte så mycket mer att skriva, men är tacksam till alla er som nyligen börjat klicka in på min blogg dagligen, riktigt riktigt roligt! Glad jag blir :D
Får tyvärr bli ett´bildlöst inlägg, men ska försöka hinna med lite nya bilder imorgon!
Kram & Go´natt

Kommentarer
Postat av: AnnaBanana

+30?!?!?!?! Du får ha med mig i väskan ;)

2011-05-23 @ 22:37:28
Postat av: Iris

Hej! Nu har du chansen att vinna en inbjudan till bloggsvar. Kika in på min blogg och anmäl dig gärna, tävlingen avslutas på torsdag. Kram & lycka till :)

2011-05-24 @ 08:27:47
URL: http://bosnagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0