I´m running on a miracle.....


Det händer faktiskt att jag tar såna här spegelbilder men lägger aldrig upp dem för dem brukar inte bli så bra.....

Nikon D5000
Tamron 70-300mm

Det är en sak som jag egentligen inte kan förstå, nu när det är så dåligt väder ute och jag är ledig hela dagarna så har jag inget att göra! När jag tänker efter vad jag gjort en dag så kommer jag inte på nåt speciellt, men ändå har tiden gått väldigt fort!? Antar att jag har photoshop och mina kompisar att tacka det för, dem gör att tiden går snabbt och alltså har jag väldigt roligt om dagarna! ;)

Blev väckt vid 10 av mamma innan hon och Elin åkte till tandläkaren för att sätta in Elins tandställningen, fast nu kom dem precis hem & hon säger att det inte alls gör ont vilket jag trodde det skulle göra! men det kommer kanske.....

Idag har jag tänkt fia lite mer med designen & kanske kolla några fler avsnitt av Sex And The City!
Hoppas ni har bättre väder än jag iallafall.
Kramar

Kommentarer
Postat av: Bodil

Det låter som om du sover bort dina dagar, med tanke på vad du gjorde efter att de väckt dig ;)

Inte konstigt att de försvinner snabbt då :)



Kramar

B

2011-06-20 @ 17:27:06
Postat av: Louise

Nu är dagens blogg utsedd. Kolla om det blev du. :)

2011-06-20 @ 21:22:31
URL: http://madebynikon.blogg.se/
Postat av: Maja - FOTO - fotogeniquee

Bilderna du har i menyn just nu är jättefina! :)



sv: Vad roligt, håll utkik så kommer de snart upp :)

2011-06-20 @ 22:41:31
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/
Postat av: Jonna Erlandsson

sv: tack så mycket! :)

2011-06-21 @ 00:51:02
URL: http://jonnaerlandsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0