Årsresume Del 1 Januari-Maj

Hade fått en kommentar av ingen mindre än Lilly i egen hög person om jag inte kunde göra en sammanfattning va året! Och visst kan jag det, när jag ändå är förkyld, inte orkar anstränga mig och alla Facebook-statusar är lästa SÅ kan jag mer än gärna titta igenom Arkivet-2011.

Så har har ni min "bästa" Natur & Porträttbild, eller de bilder som väckte mest minnen när jag såg dem.
Tror det blir ca 3 delar så ni har mycket att se fram emot ;)

Januari


1:Jag & Lilly var ute på en av våra första Naturfotograferingar då vi båda hade systemkamera.
2:När snön hade fallit hade vi en PhotoShoot i en skog där allting var tindrande vitt.

Februari

1:När inte Naturen är så rolig får man ta vad man har inomhus, Allt för att kunna fota!
2:Jag och min syster en fotografering som sedan fick namnet "Syskonkärlek".

Mars

1:Vem har sagt att änglavingar inte finns i trädgåren?
2:När vårkänslorna började komma körde jag & min syster en spontanfotografering i kvällssolen.

April

1:Årets Första Fjäril!
2:Foton till mammas födelsedagspresent skulle ordnas.

Maj

1:Tog mig an utmaningen att fota Såpbubblor, och blev mycket nöjd med resulatet.
2:Hade en riktigt härlig Photoshoot med Lilly den 7 Maj, vi båda kommer än idag ihåg datumet men ingen vet varför!?

Kika in senare för de resterande :)




Kommentarer
Postat av: Semlan-Foto

Gott Nytt År!

Hoppas du har haft ett bra 2011 och att du får ett ännu bättre 2012 :D

2011-12-30 @ 22:23:40
URL: http://semlanofc.blogg.se/
Postat av: NRphotos

kul! :D

2011-12-31 @ 00:13:36
URL: http://naemirosander.blogg.se/
Postat av: A L M A S F O T O

så härliga bilder!

sv: tack ♥

2012-01-09 @ 15:25:26
URL: http://Http://ALMASFOTO.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0