Riktigt lugnt



Nikon D5000
Tamron 70-300mm

Sov verkligen ut imorse, vaknade inte förrän 10:30! Sen dess har jag ätit, läst bloggar, kollat facebook och nu sitter jag och målar naglarna. Blir en chockrosa färg, riktigt härlig faktiskt! Idag ska jag inte göra så mycket, ska gå igenom garderoben pch se vad jag behöver handla imorgon då jag åker till Ullared. Tror inte det är jättemycket som behövs, lite smått & gott bara.
Ganska tråkigt väder här idag, muligt och ibland lite regn faktiskt! Men då passar det bra att göra sådant inne som jag inte vill göra när det är fint väder!
Kom på nu att jag har en Kemiläxa så den måste jag göra nu, vi hörs senare!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0