Ny Design & Cherry Blossom





Nikon D5000
Tamron 70-300mm

Eftersom den förra designen inte fungerade i alla webbläsare så gjorde jag en ny igen! Blev dessutom mycket nöjdare med den nya, den är passar bättre in på mig själv. Har bara några småsaker kvar nu men det fixar jag efterhand när jag ahr tid:)
Var ute och fotade lite bilder på grannens kinesiska körsbärsträd innan idag, älska dem träden! Så himlar vackra, synd att dem inte blommar så länge, får passa på när dem väl gör det.
Har bara en skoldag kvar denna veckan för sen har vi studiedag på Torsdag och Fredag riktigt skönt! Slutar 12:00 imorgon men får se om jag ska stanna kvar och göra lite på SO arbete, får se hur det blir helt enkelt!
Hörs kanske senare annars imorgon
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0