Lite av mig själv





Nikon D5000
Tamron 70-300mm
Fotograf: Lisette

Brukar inte lägga upp bilder på mig själv så ofta, kanske beror på att fjärrutlösaren är trasig så jag inte kan ta självporträtt!? Men satt och redigerade lite andra bilder nu så hittade jag 2 på mig själv från i Lördags som jag först tyckte var riktigt kassa, ljuset! Men efter lite redigering så blev dem ända ganska bra faktiskt:) Jag har lärt mig att aldrig radera en bild om jag inte är stensäker på att den är kass, man kan alltid hitta tillfälle då en bild passar eller fixa tilld en lite i PS!
Kram

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Tror du som jag, att det kommer bli en helt fantastiskt skön sommar i år? :)

2011-05-12 @ 13:02:58
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0