Hyfsat duktig

Nu har jag äntligen gjort nästan allt som stod på "göralistan" idag! Har bara Duscha och lite på läxan kvar. Trodde läxan skulle gå fort vilket den gjort också om jag inte fastnat på en fråga, orkar inte mer med den så tar det senare hehe;)
Vädret har faktiskt blivit mycket bättre under dagen och nu skiner solen, häårligt härligt!  Funderar på att dra ut med min andra halva senare, får se om jag har Tid & Inspiration lite senare, efter maten kanske!?
Nu ska jag först iväg och handla lite fika till imorgon, hörs!
Kram

Kommentarer
Postat av: E A P H O TO [foto & vardag]

SV: Jodå, weheartit är fuuullt av inspiration!

2011-05-12 @ 17:56:07
URL: http://eaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0