Idag är en vanlig dag, en helt vanlig Tisdag!





Båda bilderna är tagna med Nikon D5000 & Tamron 70-300 4-5,6

En helt vanlig Tisdag
tillbringar jag i sängen med datan i knät, ganska lugnt egentligen men har en dunkande huvudvärk som stör!! Fick gå hem från skolan för jag hade så ont i huvudet men nu känns det som den äntligen börjar gå över faktiskt! Hoppas det går över tills imorgon, vill ju inte missa nationella provet. Annars får jag väl gå dit och göra provet och sen gå hem igen, det ordnar sig nog;)

Nu ska jag gå och fika och sen blir det bildredigering som gäller! ska redigera bilder på Alicia som jag tog för 2 veckor sen, bättre sent än aldrig hihi ;)

Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0