Dagens shopping!




Nikon D5000+Nikkor 18-55 3,5-5,6+Speedlite YN465

Finally kommer bilderna på vad jag handlade idag! har haft jättemycket att göra så det blev lite sent. men men nu är dem uppe iallafall :)
Jag och Lilly hann inte göra klart våra armband som vi planerat, vi var för sega och sen tappade vi ut dem då och då oxå haha!! såå typiskt oss ;) Men på Onsdag ska vi göra klart dem, slutar ju 12 då så då borde vi hinna! Har hållt på att redigera bilder idag oxå, tar ganska lång tid men varje bild behöver extra omsorg, då blir det bäst! Sen var jag trött på mitt hår så jag klippte det lite, mest det slitna och sen klippte jag upp det lite. Blev faktiskt bra!
Det enda jag hade bestämt att jag skulle göra idag var att fixa mina naglar, gillar inte ofixade och "trasiga", och självklart hann jag inte med det! Får se om jag hinnder göra det imorgonbitti!? Börjar ju inte förrän halv 10 så skulle kunna hinna det faktiskt om jag går upp i tid!
Aja det löser sig nog :)

Ni får ha en bra kväll och natt så hörs vi imorgon!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0