Underbart ljus #1 Porträtt

Det var ett tag sen nu men har haft fullt upp med annat, brukar bli så ibland när det är sommarlov faktiskt. Har varit med Lilly igår inatt & idag, riktigt roligt och mysigt som vanligt! Igår skulle vi ju ha en kvällsfotografering, miljön blev stranden och motivet ungerfär människor (oss själva).
Har nog aldrig blivit så nöjd med några bidler som jag och hon blev med de här,  när vi först cyklade iväg var vi lite halvdepp över att solen försvann, vi ville ju ha solnedgång! Men när vi kom ner till stranden fann vi det perfekta ljuset, har aldrig sett ett så underbart ljus som även på bilderna blir lika underbart! Galet fina blev bilderna.
 Har delat upp bilderna i lite olika "kategorier" så i detta inlägget börjar vi med Porträttbilderna. Enjoy!
  

 





Alla bilder är tagna av Mig eller Lisette med Nikon D5000+Tamron 70-300mm eller Nikon D3100+Nikkor18-55mm




Kommentarer
Postat av: Louise

SV: Ja, verkligen! :D

Kram!

2011-06-23 @ 21:37:44
URL: http://madebynikon.blogg.se/
Postat av: AnnaBanana

Bjutiful!! ^^ <3

2011-06-24 @ 01:25:52
Postat av: NRphotos

ojojoj UUUUNDERBARA bilder! Skitfina :D<3

2011-07-06 @ 14:16:58
URL: http://naemirosander.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-19 @ 10:03:12
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0