När vädret inte vill som jag vill och familjen åker bort....



Nikon D5000
Nikkor 18-55mm

Hade egentligen tänkt fota lite nya självporträtt idag men vädret verkar inte hålla med mig alls, det regnar och är bara allmänt grått, riktigt tråkigt! Snart åker Mamma och Elin iväg och jag stannar hemma, tänkte jag skulle göra lite sånt som är viktigt och nödvändigt faktiskt:

1: Säkerhetskopiera bilderna från datan till den externa hårddisken
2: Lägga in bilder i sorteraren och sedan sortera dem
3: Lära mig göra inbakad fläta på mig själv (är så himla skönt att bli av med allt håret)

Det är ungefär det jag ska göra idag, så vet ni vad jag ska göra iallafall! Vad ska ni göra, något roligare kanske? ;)
Kramar


Kommentarer
Postat av: E A P H O TO [foto & vardag]

SV: Tack! :D

2011-06-19 @ 13:21:27
URL: http://ea
Postat av: Bodil

Vi springer ut och in mellan regnskurarna. Försöker klippa häcken, men vädret är inte riktigt på vår sida heller.

KRAM

2011-06-19 @ 13:25:37
Postat av: ebbs!

det är superlätt att göra inbakadfläta, om du ska lära dig så är det lättast att göra på sig själv när håret är blött :) ! ett tips bara!

pussen

2011-06-19 @ 18:23:59
URL: http://ebbafolkessonblom.blogg.se/
Postat av: Matilda

åh ja inbakad fläta behöver jag också lära mig haha ;D Vad fin blogg du har Louise !!!! hittade den precis :D

2011-06-19 @ 18:33:56
URL: http://mforslund.blogg.se/
Postat av: AnnaBanana

När vi ändå är på ämnet "hår", jag kommer inte alls ihåg hur du såg ut som blond, haha :) btw, sjukt fin bild!! :D <3

2011-06-19 @ 22:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0