Bättre sent än aldrig...


Indian & "HippieFe" (Lisette & Louise)


Klass 9B, lika vimsiga och yra som vanligt...

Nikon D5000
Nikkor 18-55mm

Lite dåligt ljus på bilderna eftersom dem är tagna inne, kunde inte vara ute p.g.a. regnet...

Det är mycket som händer nu så därför får bloggen vila lite, men tydligen så har jag väldigt trogna läsare för statistiken är högre än nånsin, hur nu det kan komma sig!? Riktigt roligt är det iallafall.
Idag hade vi spexfoto i skolan, ganska flummigt så blev inte så många "fina" bilde rutan bara yra och galna. men det är vår klass i ett nötskal så det är perfekt. Några bilder från idag kan ni se ovan:)
Dags att sova nu, är fortfarande trött sen resan och långtråkiga skoldagar gör inte saken bättre. Men men, inatt ska jag försöka få mycket sömn iallafall!
Kramar till Er!


Kommentarer
Postat av: Bodil

Så söta ni är, haha!



Ni ser ut att ha haft en väldigt rolig dag när ni tog de här fotona i alla fall =)



Lycka till med de sista sega dagarna i grundskolan! Snart är det slut....



Kramar

2011-06-10 @ 08:17:58
Postat av: Maja - FOTO - fotogeniquee

Ni ser verkligen ut att ha haft det roligt, haha, det skulle jag ha i alla fall :)

2011-06-11 @ 09:31:12
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography



Veckans blogg på min blogg, är gärna med!;D



Direktlänk: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/2011/june/veckans-blogg-avslutad-anmal-er-igen-i-det-h.html#comment



SPAM ÄR TILLÅTET



Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!

2011-06-12 @ 14:39:36
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej!

Ursäkta för att jag varit dålig på att svara har inte varit hemma alls eller haft tillgång

till att blogga har varit på fri fot hemifrån ett tag men nu är jag nog tillbaka :)



Hoppas allt är bra med dig och att du haft en bra helg? :D

Kram.

2011-06-12 @ 17:36:06
URL: http://misstessie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0