Bad & kvällsfotografering!



Nikon D5000
Nikkor 18-55mm

Lilly är på väg hit nu & vi ska bada i poolen! Senare ikväll när solen börjar gå ner ska vi ha en liten kvällsfotografering, motiv är ännu oklart. Iallafall i mitt huvud men jag kommer säkert på något senare ;)

Idag har jag för första gången i mitt 16 åriga liv köpt en långklänning! Trodde aldrig det skulle ske men nu är det gjort. Blir att inviga den på Fredag när det är midsommar och det blir kalas för Morfar!
Det varma vädret är nästan tillbaka och solen skiner, tummen UPP för det!!!!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Louise

Nu är dagens blogg utsedd. Kika in och kolla om det blev du. :)

2011-06-22 @ 20:40:37
URL: http://madebynikon.blogg.se/
Postat av: AnnaBanana

Bild på klänningen!! :D Var köpte du den btw? <3

2011-06-22 @ 22:59:52
Postat av: Bodil

Läckert foto! Såg dina och Lisettes foton på Fb. Ni är ju heeeeeelt ooooootrooooooligt duktiga. Blir så imponerad!!!!!! <3<3<3



Kramar // Bodil

2011-06-23 @ 19:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0