Live Love Laugh






Nikon D5000
Tamron 70-300mm

Kaninungar från Ölands djurpark

Hej på Er!

Känner att det var väldigt längesen jag bloggade nu, tycker själv det är tråkigt och har ingen bra ursäkt! Har helt enkelt inte haft inspiration till det, men nu tänkte jag börja om på nytt och har dessutom gjort en ny design. Blev riktigt nöjd med den faktiskt, stilren men ändå färgglad!

Kom ju hem från Öland i Torsdags med ungefär 700 nya bilder, visst är det roligt men har faktiskt inte ens kollat igenom alla ännu vilekt gör att jag faktiskt är beskiven på mig själv. Men men, antagligen dyker det upp några av dem här under sommaren.
Hoppas allt är bra med er och att ni njuter lika mycket av sommaren som jag gör ;)
Kramar

Ps: Tryck F5 om bloggen ser konstig ut!

Kommentarer
Postat av: Bodil

Halloj!

Så KUL att få läsa några rader här igen! Nya designen är jättefin och kaninerna otroligt söta :)



Låt de 700 fotona vara! Passa på att njuta av det fina sommarvädret istället. En dag under sommarlovet öser regnet ner och DÅ kan det säkert kännas kul att titta igenom alla foton från Ölandsresan.

Och när du är redo, så kommer vi på en liten bildvisning ;)



Massor av kramar!

Bodil

2011-07-05 @ 20:43:27
Postat av: Malin Sundin - hobbyfotograf

vilka söta

2011-07-11 @ 01:31:12
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0