Kullaberg #1








Nikon D5000
Tamron 70-300mm

Tänkte visa er lite bilder som jag tog igår när vi hade picnick, dem här bilderna tog jag när vi var vid fyren, längst ut på berget. Det blåste som in i men det var ändå väldigt varmt, en toppendag helt enkelt! Tog ganska många bilder så nu blir det inga bildlösa inlägg inte! ;)

Alltså jag blir så trött på vädret, igår var det  soligt och jättevarmt, perfekt eftersom det inte varit det på länge. Men nu idag är det återigen molnigt, fortfarande varmt men riktigt tråkigt ändå! ANtar att det inte är bara jag som tycker så här, eller!?
Aja, perfekt väder för att städa rummet iallafall, Jippiii! (ironi)

Kram



Kommentarer
Postat av: Louise

SV: OKej, tack :)

2011-07-20 @ 18:15:36
URL: http://madebynikon.blogg.se/
Postat av: AnnaBanana

Håller med dig! Jävla väder!!!!!!!!!!!!! :@

2011-07-20 @ 21:20:06
Postat av: NRphotos

Hörliga bilder Louise! :D<3

2011-07-21 @ 11:26:04
URL: http://naemirosander.blogg.se/
Postat av: Lisettan

Sjukt fina bilder, grym du ääär! :D <3

2011-07-21 @ 18:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0