ÅrsResumde Del 2 Juni-September

Juni


1:Den 2 Juni var en väldigt stor dag under 2011, eller ja jag trodde nog det skulle vara "läskigare" än vad det var. Jag flög för första gången! En riktigt härlig känsla då vi lyfte & landade annars tyckte jag det var ganska lugnt :) Resan gjordes med Höganäs Ungdomsråd & är totalt oförglömlig, träffade mycket härliga människor och var med om mycket roliga saker. Vänner & Minnen för livet!
2: Helt klart ett av mina favoritporträtt under sommaren! vet att Lilly inte är jätteförtjust i den haha men det är jag ;)

Juli

1:Blev väldigt nöjd när jag fotade de små grodorna, och framförallt är jag stolt över att jag vågade röra vid dem haha ;)
2:Fotade knappt några porträtt alls under Juli, var mest natur & annat grejs! Men hittade en mapp med ett 30-tal självporträtt som jag minns att  jag blev väldigt missnöjd med. Men hittade denna bilden och fastnade direkt, vet inte varöfr men det är något med den som bara känns så bra :)

Augusti

1:Jag fotade Maskrosfrön som länge stått på min "Attf Fota"-lista.
2: En bild från då jag fotade några kompisars dotter. Har aldrig visat bilderna för er men här har ni en av dem iallafall, tror till & mewd det är min favorit ;)

September


1:En av Årets första höstbilder!
2:En mycket söt bild på min yngsta kusin Emmie som mer än gärna står modell :)

Detta var del 2, lägger ut del 3 imorgon tänkte jag :)


Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Allt bra idag??



KRAM

2012-01-01 @ 12:30:15
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0