Äntligen är den här! (tryck F5 om det ser konstigt ut)

Nu äntligen är den nya designen klar! Kändes så himla bra att lägga upp den, ny design nya tag med allt, foto, livet bloggen, ja det mesta.
 Säg gärna till om du ser något som ser lite konstigt ut:
1:Jag vet att en av länkarna i "länkar menyn" ligger snett och jobbar på att fixa det!

2:Bilderna i de gamla inläggen kommer vara lite för stora och inte riktigt få plats men det är bara för att jag har minskat på rutan, kommer tyvärr vara så eftersom jag nu har en anna storlek men det får vi leva med...

Nu hoppas jag att ni gillar designen lika mycket som jag gör, för jag är himla nöjd! Säg gärna i en kommentar vad ni tycker ;)
Hugs to U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0