Äntligen vet jag vad jag vill!



Nikon D5000
18-55mm

Oj Oj Oj! Kommer verkligen inte ihåg att jag var så här blond förra sommaren! Helt galet om  man jämför med en bild från nu! Har haft beslutsångest om jag ska vara brunett eller blondin till sommaren men nu när jag kollade gamla bilder så bestämde jag mig för att BLONDIn är det jag ska vara! :)
Tycker för övrigt det är jättekul att kolla igenom gamla bilder, många minnen dyker upp i huvudet och dessutom kan jag se hur jag blir bättre och bättre md kameran!
Riktigt roligt, saknar sommaren, värmden och solen! Det måste komma nu nu nu!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Bodil

Vilket fint foto på dig!

Det var ovant att se dig som blondin nu, har vant mig vid det bruna. Tänk så snabbt man vänjer sig och glömmer =)



Kul att du kan se din utveckling som fotograf. Fortsätt fotografera allt du kan, så blir du grym!



Kramar

2011-04-17 @ 19:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0